نحوه‌ی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی

رضا مالمیر

دوره 4، شماره 10 ، فروردین 1402، ، صفحه 84-112

https://doi.org/10.22054/qric.2023.55079.305

چکیده
  هدف این ‌پژوهش شناسایی چگونگی واکنش معلمان ابتدایی با تغییر برنامه درسی ریاضی چهارم ابتدایی می‌باشد. با عنایت به این که به تازگی با تغییرات ایجاد شده در کتب درسی ریاضی در پایه‌های مختلف دوره‌ی ابتدایی مواجهه هستیم ، لازم است که واکنش معلمان را به عنوان مجریان اصلی چنین تغییرات مهمی، بدانیم. این پژوهش با رویکرد کیفی انجام گرفته است.مشارکت ...  بیشتر